24 Aralık 2012 Pazartesi

Karakalemmm *.*

| |

Bakın ne buldummm! *.*

Çoook öncesinden (hadi 3 sene olsun) şantiye stajımda sıkıntıdan çizmiş olduğum karakterlerin çözünürlüğü düşük fotoğrafları. O zamanlar imza atmaya da gerek duymuyorduk tabii.. tüh :/

Ciel !! (Kuroshitsuji)

Undertaker <3 (Kuroshitsuji)


Kuroshitsuji karakterleri çizmişim de neden Sebas-chan'ı çizmemişim diye sorabilirsiniz. Aslında denedim! Ama sanırım benim çizebileceğimden daha yakışıklı olduğu için o konuda çuvalladım.
---------------
Honeeeyyyy! ^__^ (Ouran HSHC)
Sanırım bu çilekli pasta yediği bir andı.

--------------

Bu da... hatırlamıyorum kimdi. Bakarak çizdim işte. Ama oranları biraz bozunca geri kalanını çizmek için hevesimi kaybettim T_T  ( ve evet, o rotring'i çizimde kullandım :D )


6 yorum:

top
ŞaHika dedi ki...

Çok güzeller *.* Böyle çizimler gördükçe yeteneksizliğimi bir kez daha anlıyorum ama herkeste aynı yetenek olamaz bazıları süper çizer ( şekil A sen :) Bazıları berbat çizer ahanda ben ) İsterdim ya elime kalem alıp saatlerce çizmeyi...

asude dedi ki...

Herkesin ilgi alanları farklı farklı, beceriler de ona göre gelişiyor :) Ben de güzel sanatlar öğrencilerini görünce bunalıma giriyorum :D Hatta üniversiteye gelince bi kaç sene çizik atamadım, o buhranla :)) Benim yeteneğim de ufak çapta işte, eğitimsiz ^^

seidou dedi ki...

hatırladım ki ben bunları:)) nereden aklına geldi bunlar o eskiz ve kara kalem konuşmamızdan olabilir mi :))eline sağlık tatlım bence daha çok çizmelisin...

asude dedi ki...

Dosyalarımda bir fotoğraf ararken gördüm, 'aaa paylaşayım ya bunları' dedim :)) saooll ^_^

ŞaHika dedi ki...

Ufak çapta ve eğitimsiz yetenek buysa bir de eğitim alsan düşünemiyorum seni asude abla *.*

asude dedi ki...

^___^ sen bir de eğitim almışları gör :D

Yorum Gönder