19 Aralık 2012 Çarşamba

One Piece Aldı Götürdü.. bakalım nasıl getirecek

| |

One Piece takıntım (sevgim, hastalığım, hayranlığım, heycanım vs vs.) her geçen gün kabuk değiştiriyor. Önce kendimi korsan yaptım, yetmedi tayfamı kurdum, kendi maceramı yazdım. Şimdi One Piece karakterlerini kendime ve çevreme uyarlıyorum. İlerde anime bölümlerinden caps alıp kendimi photoshopla eklersem şaşırmayın. Yoo hakkaten... şaşırmayın çünkü yapmayı düşünüyorum *.*


Heyyy işte bu benim *.* Mugiwara no Asu!


Bu da kuzenim +.+ (Metalcidir ) Henüz kendisini çizdiğimden haberi yok. Luffy'yi ben kaptım tamam ama Chopper da şeker ^__^

Velhasıl-ı kelam, bu durumum iyi mi kötü mü çözemedim. Ama çizmek güzel şey <3


2 yorum:

top
ŞaHika dedi ki...

Bence güzel ^^ o fotograflari bekliyoruz animenin icinde sen *.*

asude dedi ki...

^___^ yapacağımmmm! *.*

Yorum Gönder