4 Ekim 2012 Perşembe

Kore'den, JYJ Hediyelerimmm ^____^

| |

Tatil için Kore'ye giden kuzenim bana tabii ki hediyeler almadan dönmedi ^__^ 

Benim de artık bir lightstick'im var! ^___^ Bulmak için hiç tahmin edemediğim bir biçimde oldukça fazla araştırmışlar, meğer bunları bulmak o kadar da kolay değilmiş O.o 



Bu çoraplara çok gülüyorum ya. Çok eğlenceliler

Magazinlerimmm *.* Magazinin içinde nerdeyse doğru düzgün yazı yok, çoğu fotoğraf... Eh, kitleye göre yapılıyor bunlar tabi

Bu da not defterim, işe yarayacak şeyler almasını rica etmiştim çok da doğru bir seçim yapmış ^^

Kuzenime tekraaaar tekrar teşekkürler ^__^ <3
Şimdi baktım da ne az şey istemişim ben meğersem *.* Gerçi daha ne olsun ;)
++++++
Bu da bonus!! JGS ile aramın pek iyi olmadığını bilen kuzenim özellikle bana bir de bunu getirmiş =.= Neyse...ilerde kendisini seversem belki benim için değerli olabilir...


5 yorum:

top
çizgili bayankuş dedi ki...

Yiaaa (kıskanç bakışlar) hayırlı olsun :)) lightstick'ını sallamak için artık JYJ konserlerini baştan izlersin :p

asude dedi ki...

eheh :D her video izleyişimde ışık sallarsam gerçek konsere kalmadan biter onun pili

ŞaHika dedi ki...

Hayırlı ve uğurlu olsun.Not defterine yazı yazabilecek misin? Bende de bir defter var ama kullanmaya kıyamıyorum duruyor öyle :D Çoraplar ayrı alem zaten ^^ Yoochun geliyor aklıma happy togetherda giydiği Park Myung soo çorapları XD

seidou dedi ki...

oo süpermiş tatlım:)yalnız lightstick'i görünce aklıma geldi gün gelir jyj konsere gelirse konserde tek lightstick sallayan sen olmayasın...hani bizim yok ya:((

asude dedi ki...

Şahikaaam canım benim ilk yorumun ehehe :D Çorapları giymeye kıyamam ama Defteri kullanırım bence arada ;) Eliiiff, konser olduğunda merak etme lightstick olayını biz ayarlarız zaten ;)

Yorum Gönder