11 Ekim 2012 Perşembe

Kıvırcık Saç Korsanları - 11

| |



Kötü korsanlardan korunmak için giydiği pointolu kamuflajı yüzünden farketmekte zorlandığımız, bilgin bir eskiciye rastladık. Yojimbo'ya savaş aleti almak için yanaştığımız eskici, bize yanında bir de fıçı hediye etti. Verirken de bir söz söyledi: "Dünya bir karpuz gibidir, ancak yardığında tadına varabilirsin" ..Hiç birşey anlamamıştık O.o Yojimbo dahil herkesi tedirgin eden o fıçıda ne vardı? Eskici bilgin bize o sözle ne anlatmak istemişti?

2 yorum:

top
seidou dedi ki...

bu benim en sevdiğim bölüm :)) galiba azcık narsistim kabul :P şaka bi yana kendimi görünce ne mutlu olmuştum ben...şimdide mutlu oldum :)

asude dedi ki...

haha :D evet içinde kendini gördüğün için normaldir :)) ben de senin o pointolu kamuflajını çok seviyorum *.*

Yorum Gönder