11 Ekim 2012 Perşembe

Korsan Hikâyem - Karakterler

| |

Sanırım artık bir açıklama yapmanın zamanı geldi. Çok da ciddi bir giriş yaptım ama konu gayet de "Kıvırcık Saç Korsanları Tayfası" hakkında n_n

Bilemiyorum merak eder misiniz veya ilgilenir misiniz ama, bu korsan serisi nedir, nasıl başlamıştır onu anlatacağım kısaca ^__^


Herşey Mimarlar Odası stajımın son günü başladı. Oturup daha yararlı şeyler çizmek yerine karikatür çiziyorduk bizim Ebru'ylan *.* Korsanlara minikliğimden beri ilgim vardır benim, kötü adamlar olsalar da çok severim çok havalılar *.* Tabii One Piece sevgimin de bu konuda etkisi olmadığını söyleyemem ;) Sonuç olarak oturdum kendimi çizdim, ardından dedim ki neden arkadaşlarımı da katmıyorum olaya? Bu şekilde doğmuş oldu bu hikâye. Bölümleri çizdikçe facebook hesabıma yüklemem ve 90-100'leri aşan yorumlar, muhabbetler sonucu dedim ki neden public yapmayayım ben bunu? *.* Karakterleri arkadaşlarımın kişiliklerine göre düzenlediğim için biz kendi aramıza oldukça eğlendik :) Bakalım bizi hiç tanımayanlar ne düşünecek...gerçi şu ana kadar bu 'düşünce'yi kimsede göremedim ama, inanıyorum ilerde yorumlar gelecek :P


Karakterlere geçelim, yukarıda söylediğim gibi karakterlerin çoğu benim arkadaşım, hatta konuk oyuncuları da arkadaşlarımdan seçiyorum ^__^ (Kendine ait blogu olanları, adresleriyle etiketleyeyim ki belki tanırsanız haberiniz olsun ;) )

Kaptan; benim tabii ki ;P
Rotacım; Ebru ~~ Kendisiyle sürekli bir inatlaşma,uyuzlaşma yaşarız ama çok iyi arkadaşımdır, o yüzden rotamı o belirler benim ^__^
Samuray; Feyza ~~ Cesur olduğu için o benim samurayım, sağ kolum :)
Marangoz; Sevde ~~ ŞBP okuduğu için gemi inşaatına yakın gördüm onu :D Evet evet çok alakalı *.* İleri görüşüyle en teknolojik gemileri o yapıcak bana~
Puro Korsanları; bu uydurma işte
Yojimbo; koyunu da tanımıyorum =.=
Sağlıkçım + Aşçım; çok severdim kensini ki sağlığımı ona emanet etmiştim, iyi arkadaşımdı :)
Eskici Bilgin; Elif (Seidou) ~~ Bu hikayede karakterine en çok uyan biri varsa o da Elif'dir :D Bilmediği yoktur, ben ona Elif-sama derim hatta *.*

Şimdilik bu kadar, ileride eklenecek elemanları da eklendikçe anlatırım artık ;)

8 yorum:

top
seidou dedi ki...

yüzümde kocaman bir gülümseme var şu an :))) karakterine en uyanın ben olması senin hüsn-ü zannından :*

asude dedi ki...

Herşeyi bilen Elif-sama'ya da ancak bir bilgin rolü yakışırdı zaten *.*

yume_chan dedi ki...

Bir şehir plancısı herşeyden anlar dostummm ^___^

asude dedi ki...

Doğrudur marangozummm~ benim tayfam herşeyden anlar ;P

çizgili bayankuş dedi ki...

umarım gösterdiğim yol doğrudur ama ne önemi var ki birlikte olduğumuz sürece her yol güzel bize ^^ Yeni adalara yeni maceralara ve birlikte her daim... yohohohoo bir şişe rom :)

asude dedi ki...

Rom nerden çıktı be, sarhoş sarhoş karaya mı vurdurucan bizi :D

Unknown dedi ki...

tahmin ettiklerim doğru çıktı tahmin etmediklerimse tanımadıklarım zaten
not: herkes çok havalı ama en çok samuray havalı olmuş sanki

asude dedi ki...

Samuray, samuray olduğu için özellikle havalı :D Kendimden bile havalı yaptım, savaşçı adam karizmatik olur *.* Ama fazlaca göze batmaya başladı bu, önüne geçmek lazım >:D

Yorum Gönder